Tae Kwon Do in Belgium

Thursday, December 22, 2005, posted by jon at 5:19 PM | 0 comments

Mijn naam is Jonathan Phillips en ik probeer deel te nemen aan de Olypische
Spelen van 2012 in Londen.
In 2012 zal ik 39 jaar oud zijn.

Ik ben op zoek naar een sport, een land en 1 miljoen £ voor liefdadige
doeleinden.
Alle informatie is terug te vinden op mijn website hieronder !

Ik heb vastgesteld dat België nog nooit een Olympische medaille heeft
gewonnen in Tae Kwon Do, dus dacht ik dat dit een opportuniteit zou kunnen
zijn voor mij !

Kan u mij bevestigen of het mogelijk is om het Olympisch niveau voor Tae
Kwon Do te behalen in 7 jaar tijd ?
Hoe kan ik de Belgische nationaliteit bekomen ?
Kan u mij het E-mail adres van uw koning bezorgen ?

Vriendelijke groeten,

In summary, I've just asked a Tae kwon Do club adminstrator if he thinks I can become Olympic standard in 7 years, if he can tell me how I can become Belgian and if he has the email address for the King of Belgium. I really can't wait for the answer.

- J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home